امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
کالا از منجدیدترین مقالات روز دنیا

بهترین نمایندگی یخچال بوش در تهران کجاست؟

بهترین نمایندگی یخچال بوش در تهران کجاست؟
کد خبر: 584
زمان انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶ بعد از ظهر -
22 بازدید
بهترین نمایندگی یخچال بوش در تهران

نمایندگی های زیادی در تهران برای لوازم خانگی بوش به خصوص یخچال بوش وجود دارد اما اگر به دنبال بهترین نمایندگی هستید، سناپویان نمایندگی پر سابقه است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است و مدیران مجرب و با هدف این شرکت عملکرد فوق العاده ای در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع لوازم خانگی توکار، مبله و ایستایی دارند:

نمایندگی یخچال بوش در تهران

سنا پویان با بیش از ۵۰ نمایندگی در کشور و کارگاه های فنی استاندارد برای تعمیر و سرویس انواع لوزام خانگی بوش، با بهترین امکانات در زمینه نصب و آموزش در حال فعالیت هستند، ناگفته نماند که تمام مجوزهای رسمی به خصوص از سازمان انرژی اتمی برای تعمیر دستگاه های ماکروویو را کسب کرده اند.

خدمات شرکت سنا پویان

خدمات با کیفیت با استاندارد جهانی این شرکت شامل سرویس و تعمیر لباسشویی بوش، یخچال فریزر و ساید بوش، جاروبرقی بوش، ظرفشویی بوش، قهوه ساز و اسپرسوساز بوش، ماکروفر بوش و فر بوش می شود.

بهترین نمایندگی یخچال بوش در تهران کجاست؟

نحوه استفاده از خدمات سنا پویان

اگر تمایل دارید که برای سرویس و تعمیر یخچال بوش از خدمات با کیفیت سناپویان استفاده کنید، کافی است برای نصب با شماره ۰۲۱۶۶۴۱۳۰۱۱ و برای تعمیرات با شماره ۰۲۱۶۶۴۱۳۰۱۲ تماس بگیرید تا در زمان و آدرس مد نظر شما نیروهای تعمیری خود را در سریع ترین زمان اعزام کنند.

تعمیر یخچال بوش در تهران

یکی از خدمات پس از فروش شرکت سنا پویان تعمیر یخچال فریزر بوش در تهران است و شما در هر تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می توانید به راحتی از این خدمات بهره مند شوید و فقط با یک تماس درخواست خود را جهت تعمیر یخچال بوش خود به ثبت برسانید.

تعمیر یخچال بوش در منزل

هیچ نگرانی بابت آسیب دیدگی یخچال خود در حین جابه جایی نداشته باشید چرا که اگر تمایلی به جابه جا کردن وسیله خانگی خود ندارید، سنا پویان تمام نیروهای تعمیری مجرب و ماهر خود را به آدرس دقیق شما در ساعت و روز مد نظرتان به سرعت اعزام می کند.

بهترین نمایندگی یخچال بوش در تهران کجاست؟

تعمیر قطعات یخچال بوش

تمام قطعات الکترونیکی و مکانیکی یخچال بوش نظیر ترموستات، میکروسوئیچ، شیر برقی، برد الکتریکی، پمپ تخلیه، المنت، آبپاش و… را تعمیرکاران متخصص این شرکت تعمیر و در صورت نیاز با قطعات اصل و اورجینال همان یخچال بوش تعویض می کنند.

نصب یخچال بوش

از مهم ترین خدمات شرکت سنا پویان نصب و سرویس تخصصی لوزام خانگی به خصوص یخچال بوش است و نیروی های این شرکت با نصب و سرویس اصولی از خراب شدن دستگاه پیشگیری می کنند و به طول عمر دستگاه می افزایند.

عیب یابی یخچال بوش

عیب یابی یخچال بوش کاری است که هر فردی در منزل نمی تواند این کار را به تنهایی انجام بدهد و توصیه ما این است که عیب یابی یخچال بوش خود را به افراد متخصص و مجرب این شرکت بسپارید تا مشکل جدی تری برای وسیله ایجاد نشود و به صورت تخصصی عیب مورد نظر برطرف شود.

مشکلات قابل تعمیر یخچال بوش توسط نیروهای تعمیری سنا پویان شامل سرما نداشتن یخچال، کار کردن مداوم، خراب شدن درب یخچال، خرابی یخ ساز، معیوب شدن موتور و کمپرسور، صدای زیاد، خراب شدن برد الکتریکی، نشت آب از یخچال و منجمد شدن مواد غذایی می شود.

بهترین نمایندگی یخچال بوش در تهران

بهترین نمایندگی یخچال بوش در تهران

هزینه تعمیر و سرویس یخچال بوش

قبل از هر چیزی بگوییم که قیمت و هزینه های خدمات پس از فروش شرکت سنا پویان کاملا مناسب و منصفانه است و بسته به نوع و شدت مشکل متغیر می باشد و شما برای اطلاع از قیمت و هزینه های دقیق خدمات پس از فروش و تعمیر یخچال بوش خود با بیان نوع و شدت مشکل با شماره های قابل مشاهده در سایت تماس بگیرید.

خواندن این مقاله را پیشنهاد می دهیم: معرفی ۴ نماینده رسمی خدمات پس از فروش بوش در ایران + اطلاعات تماس

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات
تبلیغات