امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
کالا از منجدیدترین مقالات روز دنیا

نمای ساختمانی که هم زیباست و هم ارزان! با سیستم نصب خشک امتحان کنید

کد خبر: 594
زمان انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲ قبل از ظهر -
415 بازدید
نمای ساختمانی که هم زیباست و هم ارزان

ارزان‌ترین نمای ساختمان با سیستم جدید قابل اجرا است. به این ترتیب شما می توانید با بودجه کم به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

 هنر و مهارت لازمه‌ی ارزان‌ترین نمای ساختمان

همین که صرفاً گفته شود یک شرکت تجاری ارزان‌ترین نمای ساختمان را برای شما پیاده‌سازی خواهد کرد درست نیست. باید توجه داشته باشید که لازمه داشتن یک نمای ساختمان زیبا و در عین حال کم هزینه ترین نمای ساختمان هنر و مهارت نقش اساسی را ایفا می‌کند، زیرا کمتر معماری وجود دارد که بتواند با ساده‌ترین اجناس بالاترین کیفیت را به مشتری هدیه دهد..

کارشناسی و قیمت نمای ساختمان

امروزه با توجه به بالا رفتن نجومی قیمت مصالح، مواد اولیه و حق‌الزحمه کارگران، تمامی کارفرمایان و مشتریان به دنبال کم هزینه ترین نمای ساختمان هستند. پس اگر شما نیز چنین قصدی را دارید، برای داشتن یک کیفیت مناسب با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست بهترین خدمات را در عین ارزان بودن داشته باشید. شرکت نمای مدرن آراد بر خود واجب می‌داند که با حفظ منافع مشتریان نسبت به طراحی و پیاده‌سازی کم هزینه ترین نمای ساختمان اقدام نموده و در اسرع وقت مشتری را از جزئیات کار باخبر نماید.

بهترین متریال ها در نمای ساختمان ساده وشیک

همانطور که پیشتر نیز ذکر شد، برای آنکه بتوانید نمای ساختمان ساده و ارزان داشته باشید، باید از متریال‌های با کیفیت و در عین حال کم هزینه استفاده کنید.

از جمله ارزانترین نمای ساختمان در حوزه متریال‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

نمای سیمانی

نمای سنگی

نمای آجری

نمای چوبی

نمای سمنت برد

 نمای کامپوزیت

نمای فلزی که برای تهیه آن و دریافت قیمت ورق فلزی طرح دار می توانید به سایت های معتبر  مراجعه نمایید.

پنل های پیش ساخته (Prefabricated Panels):

یکی از سریعترین و ارزانترین مصالح برای نمای ساختمان پیش ساخته، پنل های پیش ساخته است. این پنل ها به شما اجازه می دهند تا براساس نوع معماری و سیستمی که مدنظر دارید، خانه مدنظرتان را بسازید که انواع مختلفی هم دارند. پنل های پیش ساخته مخصوصا از نوع     LSF   نه تنها وزن کمی دارند بلکه روشی بسیار ارزان و در عین حال مقاوم نیز هستند.

به کمک پنل های پیش ساخته نه تنها در هزینه های نیروی کار بلکه در زمان، هزینه های برداشت ضایعات و تأخیر در ساخت و اتمام پروژه هم صرفه جویی عظیمی می شود. بنابراین در پروژه های بزرگ معماری مثل طراحی ساختمان اداری، به دلیل زود تمام شدن پروژه درگیر افزایش قیمت نخواهید بود.

از جمله مزایای پنل های پیش ساخته به عنوان ارزانترین مصالح برای نمای ساختمان، این است که به کمک مواد پلی استیرن کاملا هواگیری و درزبندی انجام شده و کاملا عایق هستند. این مورد سبب کاهش از دست رفتن انرژی و گرما و در نتیجه کاهش گازهای گلخانه ای و شرجی شدن هوای داخل منزل هم می شود.

سیستم نصب جدید چیست؟

سیستم نصب نمای جدید یکی از روش های ارزان به منظور زیباتر نشان دادن نمای ساختمان است. در این روش خشک از ریل و پیچ و همینطور فلزات دیگر استفاده می شود و چیزی به اسم سنگ، سرامیک و آجر برای آن وجود ندارد.

اگر انتخاب شما ارزان‌ترین نمای ساختمان با سیستم نصب خشک است باید اطلاعات کافی در مورد مدل های نمایان و یا کیل داشته باشید این اطلاعات در سایت www.aradfacade.com  آمده است.

سیستم نمای خشک

سیستم نمای خشک

ارزان‌ترین نمای ساختمان با سیستم نصب خشک نمایان

در صورتی که سیستم نصب خشک انتخاب شده از نوع نمایان باشد از براکت های مخصوصی برای نصب کاشی ها استفاده می شود. براکت ها با پیچ یا پرچ به پروفیل های زیرسازی شده متصل می شوند. این براکت ها می توانند کاشی و سرامیک های چینی را در بخش پایین و همینطور قسمت های بالایی احاطه نمایند. براکت هایی  که برای بستن کاشی های سرامیکی استفاده می شوند در قسمت های پایین و بالای کاشی قرار می گیرند.

نمای ساختمان با سیستم خشک کیل یا پنهان

در اجرای نمای خشک کیل یا پنهان معمولاً سیستم نمای تهویه با زیر ساخت پوشش یافته با زینک ریچ اپوکسی یا زینک فسفات اپوکسی وجود دارد. از پروفیل های افقی و شبکه ای از ریل های عمودی استفاده خواهد شد که سبب نگهداری ایمن تر کاشی ها می شود. لنگر ها یا همان پیچ های مخصوص به محض فرو رفتن در کاشی ها باز می شوند و موقعیت خود را محکم تر می کنند. لنگرها برای اتصال براکت ها با سرامیک های چینی طراحی شده اند. براکت ها نوعی پروفیل آلومینیومی هستند که به کاشی وصل می شوند و در داخل شیارهای ریل افقی قرار می گیرند. کاشی و سرامیک پرسلان نیز شامل پروفیل های افقی زیرسازی شده هستند.

زیرسازی سیستم نمای خشک

زیرسازی سیستم نمای خشک

اجزای تشکیل دهنده سیستم نمای خشک نمایان و غیر نمایان

برای اجرای این سیستم ها نیاز به عایق های حرارتی است. چهارچوب نگهدارنده در نهایت سبب می شود تا این سیستم ها عملکرد مشخصی داشته باشند. این سازه ها شامل فضای خالی تهویه بوده و همینطور از اتصالات مخصوصی برایشان استفاده می شود.

بررسی اتصالات در انتخاب ارزان‌ترین نمای ساختمان با سیستم نصب خشک بسیار مهم است. مثلاً تایل ها، کلیپس، قاب های الومینیومی، صفحات ال شکل، پیچ یا پرچ و همینطور پروفیل های زیرسازی شده از موارد پر اهمیت محسوب می شوند.

نمای ساختمانی که هم زیباست و هم ارزان

نمای ساختمانی که هم زیباست و هم ارزان

قیمت ارزان‌ترین نمای ساختمان با سیستم نصب خشک

به منظور برآورد قیمت نمای ساختمان با سیستم نصب خشک، در ابتدا باید موقعیت جغرافیایی پروژه فعلی به خصوص ارتفاع ساختمان بررسی شود. نوع ساخت و ساز مورد استفاده در ساختمان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. نوع سیستم نصب و اجرای نمای خشک بسیار پر اهمیت است. مصالحی که در ساختمان ها استفاده می شوند و برشی که در ابعاد دیده می شود نیز حائز اهمیت خواهد بود. حتی باید بررسی شود که شکل کلی معماری ساختمان چیست و حجم ساختمان به چه صورت است. میزان خسارتی که در سطح نما وجود دارد نیز اهمیت دارد.

نوع آلومینیوم و فولادی که در سیستم نصب نمای خشک به کار میرود بر روی قیمت تاثیر زیادی دارد. پروفیل های عمودی T شکل و همینطور پروفیل های عمودی گوشه ای نیز از مواردی هستند که باید مدنظر قرار بگیرند. در نهایت از یاد نبرید که این سبک سازه ها بر اساس اتصالات و تجهیزاتی که دارند درجه بندی می شوند. براکت های استیل ضد زنگ یک طرفه و همینطور براکت های دو طرفه نیز برای این مدل سیستم نصب نما استفاده می شود. در نهایت به منظور استعلام بهتر قیمت باید جزییات پروژه به دقت مورد ارزیابی قرار بگیرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات
تبلیغات