امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
کالا از منجدیدترین مقالات روز دنیا

بهترین شرکت خدمات پرستاری

کد خبر: 543
زمان انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ بعد از ظهر -
9 بازدید
بهترین شرکت خدمات پرستاری

شاید هر کسی در خانواده به هر دلیلی به خدمات پرستاری نیاز پیدا کند، آن شخص می تواند یک کودک، سالمند، بیمار و یا حتی برای انجام تزریقات و تعویض پانسمان ها به خدمات پرستاری نیاز پیدا کند، بالاخره شرکت خدمات پرستاری های زیادی وجود دارد اما مهم این است که برای دریافت این خدمات به شرکت های معتبر با بهترین و منصفانه ترین قیمت مراجعه کنیم و به همین دلیل در این مقاله کالا از من به معرفی بهترین شرکت خدمات پرستاری پرداختیم که بهترین خدمات پرستاری با قیمت های منصفانه به شما ارائه می دهند:

سپید گستر

سپید گستر مفتخر است که از سال ۱۳۸۷ با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با انگیزه ارتقاء سطح سلامت عمومی، گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات پزشکی، پرستاری و درمانی بردارد، این مرکز به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد. خدمات پرستاری در منزل سپید گستر جایگزینی مناسب برای درمان در بیمارستان است و بسیاری از خدماتی که در بیمارستان ارائه می شود، در منزل هم قابل انجام است.

خدمات پرستاری در منزل سپید گستر با اعزام پزشک، پرستار سالمند و پرستار کودک ، پرستار بیمار، ماما، بهیار، کمک بهیار، کودک یار، مراقب، فیزیوتراپ و ماساژور به منزل، این امکان را به بیمار می دهد که در محیطی راحت تر، کم هزینه تر و دور از عفونت های بیمارستانی بهبود یابد و خانواده را آموزش می دهد تا نقش فعال‌تری در درمان بیمار ایفا کنند، از دیگر خدمات این مرکز اجاره تجهیزات پزشکی و خدمات تزریقات در منزل و پانسمان در منزل می باشد.

بهترین شرکت خدمات پرستاری

بهترین شرکت خدمات پرستاری

آدرس : میدان ولیعـصر، خیابان کریم خان، ابتدای خیابان حافظ، نبش کوچه هورچهر، پلاک۲ طبقه۴، واحد۷

تلفن : ۰۲۱۸۸۹۲۸۳۳۴

پرستار تهران

شرکت پرستار تهران در سال ۱۳۹۰ تأسیس شد و با شماره مجوز ۲۶۳۹۳۱-۳ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران خدمات زیر را ارائه می دهیم.

ارائه خدمات پزشکی تزریقات و پانسمان در منزل، پرستاری در منزل، پاراکلینیکی، اجاره تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران

این شرکت با فعالیت مستمر و بهره گیری از کارشناسان زبده، هم اکنون با آرشیوی غنی از تجربیات کاربردی و علمی در حوزه ارائه خدمات پرستاری در منزل به عنوان یکی از برترین مؤسسات پرستاری در سطح شهر تهران می باشد.

بهترین شرکت خدمات پرستاری

بهترین شرکت خدمات پرستاری

آدرس : تهران – خیابان کریم خان

تلفن : ۰۲۱۸۸۸۵۴۲۷۸

آسایش گستران

ما برای اینکه بتوانیم خدمتی کوچک به کودکان و سالمندان کشور عزیزمان ارائه دهیم مرکز آسایش گستران را با کد ۳۲۴۵۴ ثبت کرده ایم و با اخذ مجوز های مرتبط و جلب رضایت مشتریانمان توانسته ایم در راستای اهداف انسانی و حرفه ای خود قدم برداریم و بیش از ۱۷سال در این زمینه خدمات رسانی کنیم، امید است روزی فرهنگ ارزش نهادن به عزیزانمان همه گیر شود.

بهترین شرکت خدمات پرستاری

بهترین شرکت خدمات پرستاری

آدرس : کرج، خیابان شهید بهشتی میانجاده، ابتدای بلوار حدادی، مجتمع مهرسا، طبقه دوم، واحد ۶

تلفن : ۰۲۶۳۴۲۵۱۵۲۱

رایامهر

شرکت رایا مهر در سال ۹۴ دست به نوآوری زد و با توجه به نیاز روز افزون جامعه با مدیریت سرکار خانم مهناز حسینی ابریشمی که علاوه بر تخصص پرستاری، کارشناس ارشد روانشناسی نیز بودند، توانست با تلفیق این دو رشته مهم تجربی و انسانی، شکل نوینی از خدمت رسانی این حوزه را با در نظر گرفتن نیاز افراد پر مشغله ایجاد نمایند.
در تاسیس مرکز خدمات پرستاری رایا مهر در واقع در کنار تجربه و تخصص کاری مسئله مهم ارتباط عاطفی و روابط عمومی بالا برای تمامی سطوح مراقبتی و خدماتی در نظر گرفته شده است.

بهترین شرکت خدمات پرستاری

بهترین شرکت خدمات پرستاری

آدرس : خیابان آزادی-بلوار شهیدان-برج زیتون-طبقه ۱۲-واحد b4 

تلفن: ۰۲۱۶۶۰۷۳۷۰۷

آسانیسم

درباره آسانیسم بدانید که یک استارت آپ فعال در زمینه سلامت است که در حوزه ارائه خدمات پرستار سالمند در منزل و پرستار کودک در منزل فعالیت می‌کند. آسانیسم یک پلتفرم تخصصی جهت خدمات پرستاری، مراقبتی و پزشکی در منزل است که کارفرمایان را به موسسات متصل می‌نماید تا کارفرما با موسسات پرستاری قرارداد، اعزام پرستار بسته و خدمات پرستاری مورد نظر خود را دریافت کند.

بهترین شرکت خدمات پرستاری

بهترین شرکت خدمات پرستاری

آدرس : خیابان انقلاب- نرسیده به چهار راه ولیعصر- نبش فلسطین شمالی- جنب داروخانه دانشگاه- سرای صنایع خلاق- طبقه همکف

تلفن : ۰۲۱۹۱۳۰۴۴۳۳

عاطفه

مرکز خدمات پرستاری در منزل عاطفه با بیش از ۲۰ سال سابقه، کار خود را با ارائه خدمات نگهداری و پرستاری از سالمندان گرانقدر شروع کرد. عشق به سالمندان اساس و شالوده‌ی اصلی شکل‌گیری این مرکز بود که باعث شد تا طی سالیان متوالی با افتخار در خدمت‌رسانی به این سرمایه‌های ارزشمند جامعه و عزیزان ایشان خوش بدرخشد.

بهترین شرکت خدمات پرستاری

بهترین شرکت خدمات پرستاری

آدرس : آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، خیابان اعتمادیان شرقی، پلاک ۳۰ ، طبقه ۳، واحد۷

تلفن : ۴۴۰۳۳۸۴۹

ارسطو

مرکز خدمات پرستاری در منزل ارسطو از سال ۱۳۸۹ با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهید بهشتی شروع به خدمت نمود.
در این مرکز خدمات پرستاری، پزشکی، مامائی، فیزیوتراپی، ماساژ درمانی و کلیه خدمات مرتبط با بیمار، سالمند و کودک به صورت شبانه روزی در حال ارائه می باشد.
مسئولین مشاور در کلیه زمینه ها از جمله خدمات پرستاری در منزل، بیمارستان، مشاوره ترخیص یا انتقال بیمار و امور مربوط به بیمار، بصورت ۲۴ ساعته پاسخگو می باشند.

بهترین شرکت خدمات پرستاری

بهترین شرکت خدمات پرستاری

آدرس : تهران، خیابان مدنی شمالی، بالاتراز مترو سبلان، کوچه رمضانی، پلاک۲۹، واحد۳

تلفن : ۰۲۱۷۷۹۹۰۰۰۱

ناجی

خدمات پرستاری ناجی با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان و کسب مجوز های رسمی از سازمان وزارت بهداشت از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را اغاز نموده است.

امروزه به دلیل مشغله های فراوان و مشکلات زمانی و مسافتی و ترافیکی که برای مردم وجود دارد. انتخاب پرستار به یک دغدغه حساس برای خانواده ها تبدیل شده که امیدواریم ما این مرکز با انواع خدمات پرستاری و درمانی درمنزل تا اجاره تجهیزات پزشکی و غیره … برای همه عزیزان بتوانیم به بهترین شکل انجام وظیفه کنیم.

تیم مرکز پرستاری ناجی با تکیه بر تجربه و آگاهی از اخرین روش های پرستاری،نگهداری سالمندان، بیماران و کودکان از تمامی پرستاران و بهیاران در هنگام استخدام از نظر هویت، سطح توانایی و مهارت، حسن اخلاق، سابقه و دریافت مدارک شخصی بررسی وتاییدیه های لازم گرفته می شود.

بهترین شرکت خدمات پرستاری

بهترین شرکت خدمات پرستاری

آدرس : تهران، بزرگراه رسالت، ضلع جنوب شرقی پل سیدخندان، پلاک۱۳۵۴، ساختمان ناجی

تلفن : ۰۲۱۸۸۴۶۴۰۰۰

سبحان

مرکز آسایش گستر سبحان به شماره ثبت ۳۳۹۰۳ و شناسه ملی ۱۴۰۰۳۷۴۳۷۴۴، ۱۸ سال است که با عشق، متعهد به ارائه خدمات نگهداری در منزل از سالمندان، کودکان و بیماران شماست. مفتخر هستیم که طی سالیان متوالی رضایت درصدی مشتریانمان را جلب کرده و با خو‌ش‌قولی، نظم و پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به شما در تهران و کرج بوده‌ایم.

بهترین شرکت خدمات پرستاری

بهترین شرکت خدمات پرستاری

آدرس : تهران، بعد از فلکه اول صادقیه، برج نگین، طبقه ۸، واحد ۳۹

تلفن : ۴۴۲۷۵۴۵۲

همیاران فرشته

همیاران فرشته مفتخر است که از سال ۱۳۸۰ با اخذ اولین مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با هدف ارتقاء سطح سلامت عمومی و ارائه خدمات پزشکی، پرستاری و درمان،گام بردارد.

نقطه تمایز ما تجربه سالیان متمادی فعالیت در این حوزه و ارائه بهترین خدمات پزشکی، پرستاری، توانبخشی ، نگهداری از سالمند، مراقبت ،پرستاری از بیمار و نگهداری و پرستاری از کودک را در منزل به صورت کاملا تخصصی توسط متخصصین، پرستاران و مراقبین مجرب و قابل اعتماد مرکز مراقبت در منزل همیاران فرشته می باشد.

بهترین شرکت خدمات پرستاری

بهترین شرکت خدمات پرستاری

آدرس : تهران،بین فلکه اول و دوم صادقیه، ابتدا بلوار شهدای شمالی،طبقه دوم،واحد ۵،پلاک ۴

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۷۲۷۱۲

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات
تبلیغات