امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
کالا از منجدیدترین مقالات روز دنیا

خرید اینترنتی دریچه کولر را از کجا انجام دهیم؟ 

کد خبر: 606
زمان انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷ بعد از ظهر -
23 بازدید
خرید اینترنتی دریچه کولر را از کجا انجام دهیم؟ 

خرید اینترنتی دریچه کولر را از کجا انجام دهیم؟ اگر قصد خرید دریچه کولر به صورت اینترنتی دارید و نمی دانید به چه فروشگاهی اعتماد کنید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه تهویه آسیا است که می توانید با اطمینان کامل دریچه کولر مورد نظر خود در هر رنگ و اندازه ای با بهترین قیمت سفارش دهید و به صورت اینترنتی خریداری کنید:

چرا شرکت تهویه آسیا؟

از آنجایی که شرکت تهویه آسیا کار خود را از سال ۱۳۸۸ در حوزه تولید دریچه هوا آغاز کرده است و با گسترش کارگاه خود و پرسنلی مطمئن تصمیم گرفتند تا علاوه بر تولید دریچه هوا فعالیت خود را در زمینه دمپر و موتور دمپر ادامه و گسترش دهند، می تواند یک انتخابی مطمئن برای خرید انواع دریچه کولر باشد.

دریچه کولر

از اجزای حیاتی در سیستم های انتقال هوا در ساختمان ها می باشد و محل قرارگیری آن در انتهای کانال کولر است و در نقطه اتصال کانال به اتاق مورد استفاده قرار می گیرد، این دریچه علاوه بر کولرها کاربردهای زیادی به عنوان هواساز و سیستم های گرمایشی دارد، از دریچه کولر برای تنظیم جهت و شکل جریان هوا استفاده می کنند اما فقط به این موارد محدود نمی شود چرا که می توان برای ایجاد هماهنگی با دکوراسیون و طراحی های در منزل هم از آن بهره برد، بیشتر دریچه های کولر به شکل دیواری و بعضی دیگر به شکل سقفی مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید اینترنتی دریچه کولر را از کجا انجام دهیم؟ 

دریچه کولر چگونه کار می کند؟

گفتیم که از دریچه کولر برای تنظیم جهت جریان هوا و ایجاد هماهنگی با محیط و در نهایت زیبا سازی آن استفاده می کنند، بیشتر دریچه های کولر را می توانید به صورت کامل باز کنید و ببندید، پیچ تنظیمی که در دریچه کولر آبی وجود دارد برای باز و بسته کردن پره های دریچه استفاده می شوند، البته برخی مدل ها به این گونه است که می توان به شکل افقی و عمودی به صورت دستی برای هر پره با دو پیچ این کار را انجام داد.

انواع دریچه کولر

همان طور که می دانید دریچه های کولر انواع مختلفی دارند:

  1. دریچه های سقفی با پره های ثابت یا متحرک

از این دریچه ها برای فضاهایی با سقف های بلند استفاده می کنند و دارای قابلیت های تنظیم هوا و تنظیم زاویه پره ها برای جهت دادن جریان هوا استفاده می کنند که کاملا به دور از دسترس افراد قرار می گیرد.

  1. دریچه گرد برگشت

از این نوع دریچه جهت گردش هوا در سیستم های تهویه و هوادهی استفاده می کنند و دارای قابلیت تنظیم جریان هوا در دو جهت گوناگون می باشد و به صورت کاملا موثر هوا را به فضا انتقال می دهد.

  1. دریچه گرد دهش

از قابلیت چرخش گردان جهت تنظیم زاویه جریان هوا برخوردار است و می توان آن را در مکان های نیازمند به تنظیم جریان هوا نصب کرد.

انواع دریچه کولر

انواع دریچه کولر

  1. دریچه های بازدید

از این دریچه ها برای مشاهده و بازدید از داخل یا بیرون فضا استفاده می کنند و با مواد شفاف ساخته می شوند، مکان هایی که از این دریچه‌ها استفاده می کنند شامل ساختمان‌ها، وسایل نقلیه و فضاهای عمومی می شود.

  1. دریچه بازدید فن کوئلی

در فن کویل ها استفاده می شود و ویژگی های آن شامل ابعاد داخلی ۱۲ میلی متر طول و عرض، جنسی مشبک از ورق آلومنیوم و سفارشی سازی برای انتخاب ابعاد مورد نیاز مصرف کننده می شود.

  1. دریچه های بازگشت

دارای نقش مهم در سیستم های هوایی کولر است و برای هدایت جریان هوای بازگشتی از فضایی دیگر به سیستم کولر مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. دریچه پادری

این دریچه با موادی مانند فولاد گالوانیزه یا آلومینیوم که مقاومت زیادی در برابر فشار هوا دارند ساخته می شود.

  1. دریچه تهویه

از اجزای مهم تهویه های مطبوع و تهویه سیستم های مکانیکی که برای تنظیم جریان هوا و تهویه در فضای داخلی ساختمان ها استفاده می کنند و آن ها را با مواد مقاوم مانند فولاد گالوانیزه، آلومینیوم یا پلاستیک جهت استقامت در مقابل ضربه‌ها و دیگر تنش‌ها می سازند.

  1. دریچه دهش

این قطعه مکانیکی جهت کنترل جریان هوا در کولرها استفاده می شود و دارای قابلیت های تنظیم جریان هوا، سبک بودن و دوام بالا می باشد و آن ها را با موادی مانند فلز یا پلاستیک جهت بهینه سازی عملکرد کولرهای هوا می سازند.

  1. دریچه سقفی مدولار

یک وسیله عالی برای تنظیم دما و جریان هوا در فضاهای بزرگ که با جنس پروفیل آلومینیوم اکسترود شده و با پوشش رنگی پودری کوره‌ای الکترواستاتیک ساخته می شوند و می توان آن ها را به شکل چهار طرفه، سه طرفه، دو طرفه و یک ‌طرفه نصب کرد.

خرید اینترنتی دریچه کولر را از کجا انجام دهیم؟ 

خرید دریچه کولر از تهویه آسیا

همان طور که می دانید هر دریچه کولری برای فضاهای مختلف با قابلیت های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند و شما می توانید با کیفیت ترین آن ها را با قیمت های منصفانه و عالی از فروشگاه تهویه آسیا خریداری کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات
تبلیغات