امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
کالا از منجدیدترین مقالات روز دنیا
معرفی فروشگاه دیوارپوش ترمووال و قرنیز و کاور شوفاژ

برای خرید دیوارپوش ترمووال و قرنیز و کاور شوفاژ کجا مراجعه کنیم؟

معرفی فروشگاه دیوارپوش ترمووال و قرنیز و کاور شوفاژ و سایر محصولات دکوراسیون داخلی با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت
کد خبر: 476
زمان انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ بعد از ظهر -
508 بازدید
خرید دیوارپوش ترمووال و قرنیز و کاور شوفاژ

این روزها با توجه به نزدیک شدن به نوروز بسیاری از افراد ترجیح می دهند که دکوراسیون داخلی منزل خود را تغییر بدهند، برای ایجاد تغییرات در منزل و محل کار خود می توانید از لوازم تخصصی و با کیفیت برای طراحی دکوراسیون و تغییر آن استفاده کنید.

دیوارپوش ترمووال، قرنیز و کاور شوفاژ از کاربردی ترین لوازمی هستند که خرید هر یک از آن ها می تواند تغییرات بسیاری را در محیط منزل و محل کارتان ایجاد کند.

اگر برای شما هم این سؤال پیش آمده است که برای خرید دیوارپوش ترمووال و قرنیز و کاور شوفاژ کجا مراجعه کنیم، در این مطلب همراه ما باشید تا به معرفی معتبر ترین فروشگاه لوازم و متریال دکوراسیون داخلی در تهران بپردازیم.

خرید دیوارپوش ترمووال و قرنیز و کاور شوفاژ

امروزه فروشگاه های بسیاری برای خرید لوازم دکوراسیون داخلی و خارجی وجود دارند، پیشنهاد می کنیم که خرید دیوارپوش ترمووال و قرنیز و کاور شوفاژ را از مجموعه ای که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد انجام دهید.

دیوارپوش ترمووال

دیوارپوش ترمووال

چرا خرید دیوارپوش ترمووال و قرنیز و کاور شوفاژ را از تیک هوم کالا انجام دهید؟

تیک هوم کالا مجموعه ای مجاز و معتبر در تهران است که به فروش لوازم دکوراسیون داخلی و خارجی با کیفیت می پردازد.

خرید دیوارپوش ترمووال و قرنیز و کاور شوفاژ از تیک هوم کالا

تیک هوم کالا پخش کننده و مرکز خرید مجاز و معتبر لوازم دکوراسیون داخلی و خارجی در تهران است که دارای ۱۱ سال سابقه درخشان در این زمینه می باشد.

مجموعه تیک هوم کالا به عرضه کالا های قابل استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی پرداخته و تمامی محصولات از جمله دیوارپوش ترمووال و قرنیز و کاور شوفاژ را با بهترین قیمت به فروش می رساند.

ارتباط با تیک هوم کالا

امکان خرید لوازم دکوراسیون داخلی از جمله دیوارپوش ترمووال، قرنیز و کاور شوفاژ از این مجموعه به صورت تلفنی و مراجعه حضوری به آدرس دروازه شمیران پل چوبی خیابان نامجوی جنوبی پلاک ۸ وجود دارد.

خرید دیوارپوش ترمووال از تیک هوم کالا

اخیراً دیوارپوش یکی از پر استفاده ترین متریال در طراحی دکوراسیون داخلی و محیط خارجی شناخته می شود، این محصول از پلی استایرن مقاوم ساخته می شود و مورد استقبال بسیاری از مردم و طراحان داخلی قرار گرفته است.

دیوارپوش ترمووال در بازارهای داخلی و خارجی در نام های دیگر از جمله دیوارپوش آکو پنل، دیوارپوش الواری و دیوارپوش کیت کتی شناخته می شود.

خرید دیوارپوش ترمووال

خرید دیوارپوش ترمووال

مزایای دیوارپوش ترمووال

از آن جایی که دیوارپوش ترمووال شباهت زیادی به چوب دارد می تواند گرما و زیبایی محیط را دو چندان کند، ضمن این که این محصول دارای مزایای بسیاری است که در ادامه هر یک از آن ها را عنوان خواهیم کرد.

دیوارپوش ترمووال محصولی ضد آب و کاملاً مقاوم است، این محصول در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و اجرا می شود، قابلیت شستشوی آن با آب وجود دارد، این محصول بسیار کم وزن و سبک است و قابلیت بازیافت دارد.

دیوارپوش ترمووال محصولی آنتی باکتریال بوده و ضد حشره است، امکان نصب آن در سطوح مختلف وجود دارد، نیازی به واکس و روغن مخصوص ندارد و به راحتی نصب می شود.

کاربرد دیوار پوش ترمووال

امکان استفاده از دیوار پوش ترمووال در محیط های مسکونی، تجاری، اداری و در فضاهای مختلف وجود دارد، از این دیوار پوش بر روی دیوار پشت تلوزیون، دیوار اتاق خواب، پشت جاکفشی و… استفاده می شود، امکان استفاده از این محصول هم به صورت تکی و هم به صورت تلفیقی با قرنیز و ورق طرح سنگ ماربل شیت وجود دارد.

خرید قرنیز از تیک هوم کالا

قرنیز یکی از کاربردی ترین ابزار در طراحی دکوراسیون داخلی است که در محل تلاقی دیوار با کف نصب شده و نقطه اتصال دیوار و زمین را به صورت می پوشاند.

خرید قرنیز در رنگ ها، طرح ها و ابعاد مختلف را می توانید از فروشگاه تیک هوم کالا انجام دهید، این محصول در دو نوع تو پر و تو خالی تولید می شود که با توجه به نیاز مشتری انتخاب و خریداری می شود.

قرنیز

قرنیز

زیبایی بخشی به محیط و دکوراسیون داخلی با قرنیز

یکی از مهم ترین مزیت های مهم استقاده از قرنیز در منزل و محل کار استفاده از قرنیز است، در صورتی که دیوار دچار نقص هر چند کوچک باشد، تأثیرات منفی بسیاری در دکوراسیون دارد، استفاده از قرنیز یکی از روش های پوشاندن نقص دیوار است.

در صورتی که دیوار نقصی هم نداشته باشد می توانید از این ابزار برای زیبایی بیشتر محیط تان استفاده کنید، قرنیز موجب بهبودی دکوراسیون داخلی شده و بسیار کاربردی است.

مخفی کردن شکاف بین دیوار و کف با قرنیز

از آن جایی که مواد و متریال به کار رفته در دیوار و کف ساختمان ها با یکدیگر تفاوت دارند، طبیعی است که بین شان شکاف وجود داشته باشد، استفاده از قرنیز در پایینی ترین قسمت دیوار که دچار شکاف شده است یکی از هوشمندانه تر اقدامات می باشد.

محافظت از دیوار در مقابل آسیب فیزیکی

حساس ترین بخش در دیوار همان پایین ترین قسمت محسوب می شود، امکان برخورد لوازمی همچون جاروبرقی، اسباب باقی های کودکان، کمد و… به این قسمت همواره وجود دارد، از دیگر کاربرد های این محصول نصب آن به عنوان ضربه گیر دیوار می باشد.

جلوگیری از انتقال آب و رطوبت

در صورتی که بر روی زمین آب بریزد، قرنیز از انتقال آن به دیوار جلوگیری می کند.

قابل استفاده برای عبور سیم و کابل ها

اغلب قرنیز ها به جز قرنیز سنگی و سرامیکی دارای فضای خالی در قسمت پشتی شان هستند، این بخش به عنوان فضای پاشنه ای معروف است، از این قسمت می توان برا عبور و مخفی کردن سیم ها و کابل های برق و شارژ و… استفاده کرد.

خرید کاور شوفاژ از تیک هوم کالا

کاور شوفاژ و رادیاتور ازمحصولات کاربردی و دکوراتیو است که علاوه بر پوشش و مخفی کردن رادیاتور به عنوان کنسول قابل استفاده می باشد، کاور شوفاژ در ابعاد مناسب و در طرح و رنگ های متعددی تولید می شود.

خرید کاور شوفاژ را می توانید با بهترین کیفیت و قیمت از فروشگاه تیک هوم کالا انجام دهید.

خرید کاور شوفاژ

خرید کاور شوفاژ

کاربرد کاور شوفاژ

همان طور که گفته شد استفاده کاور شوفاژ به مظور زیبایی زیبا، کنترل دمای پکیج، محافظت از کودکان و سالمندان، کاهش صدای رادیاتور و آب، مخف کردن رادیاتور های قدیمی می باشد، کاور شوفاژ را در رنگ ها و طرح های مختلف با بهترین قیمت از تیک هوم کالا خریداری کنید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات
تبلیغات