امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
کالا از منجدیدترین مقالات روز دنیا
خرید تجهیزات پزشکی بدون واسطه و ارزان

خرید تجهیزات پزشکی بدون واسطه

بهترین شرکت خرید تجهیزات پزشکی بدون واسطه و ارزان کجاست؟
کد خبر: 461
زمان انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۷ قبل از ظهر -
123 بازدید
بهترین شرکت خرید تجهیزات پزشکی

با توجه به افزایش بسیاری از بیماری ‌های گوارشی، تنفسی و… استفاده از تجهیزات پزشکی حتی در منازل نیز افزایش پیدا کرده است، تجهیزات پزشکی دستگاه ‌ها و لوازمی هستند که با هدف تشخیص، بهبود و درمان و توانبحشی افراد استفاده می ‌شوند با ما همراه باشید تا با بهترین شرکت خرید تجهیزات پزشکی آشنا شوید.

تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی به تنهایی یا به صورت ترکیبی با سایر تجهیزات قابل استفاده هستند، این تجهیزات دارای تنوع بسیاری بوده و می ‌توانند یکبار مصرف یا قابل نگهداری دوباره باشند، فروشگاه تجهیزات پزشکی با توجه به کارکرد های اختصاصی‌ شان در بیمارستان، مراکز درمانی و منازل قابل استفاده می‌ باشند.

تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی

تجهیزات به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

تجهیزات پزشکی با توجه به کارکردشان در دسته بندی‌ های متفاوتی قرار می‌ گیرند، همان طور که در بالا ذکر شد تجهیزات پزشکی در تشخیص، درمان و توانبخشی بیماران قابل استفاده است که هر یک از این موارد دارای زیر شاخه‌ های مختلفی می‌باشند، به طور کلی تجهیزات پزشکی دارای ۵ دسته بندی هستند که در ادامه با آن‌ ها آشنا خواهیم شد.

انواع تجهیزات پزشکی

  1. تجهیزات تشخیصی
  2. تجهیزات درمانی
  3. تجهیزات قابل استفاده در بلند مدت
  4. تجهیزات پشتیبان
  5. تجهیزات آزمایشگاهی
تجهیزات پزشکی کپسول اکسیژن

تجهیزات پزشکی کپسول اکسیژن

تجهیزات پزشکی تشخیصی

هر گونه دستگاه یا ابزاری که در بیمارستان ‌ها و مراکز درمانی تنها با هدف تشخیص بیماری استفاده شود، تجهیزات تشخیصی نام دارد، پزشکان جهت ارزیابی مشکلات و بیماری ‌های بدن با استفاده از تجهیزات تشخیصی به معاینات وبررسی ها می ‌پردازند، پزشکان با استفاده از دستگاه‌ ها و تجهیزات تشخیصی ناهنجاری ‌ها و اندام آسیب دیده داخلی بدن را بررسی می‌ کنند، رایج ‌ترین تجهیزات تشخیصی که توسط پزشکان، پرستاران و کادر درمان استفاده می ‌شود عبارت ‌اند از:

  • پالس اکسیمتر
  • استتوسکوپ (گوشی پزشکی)
  • سونوگرافی
  • اکوکاردیوگرافی
  • رادیوگرافی (دستگاه تصویر برداری ایکس ری)
  • توموگرافی کامپیوتری (سی تی اسکن)
  • تصویربرداری با تشدید امواج مغناطیسی (MRI)
  • دستگاه تصویربرداری داپلر

جدیدترین فناوری‌ ها برای نمایش بصری وضعیت داخلی بدن دستگاه‌ های تصویر برداری پزشکی هستند که از آن‌ ها برای تشخیص و از تصاویر آن ‌ها جهت تجزیه و تحلیل‌های بالینی و مداخلات پزشکی استفاده می ‌شود.

فروشگاه تجهیزات پزشکی

فروشگاه تجهیزات پزشکی

تجهیزات درمانی

هر نوع وسایل و ابزاری که از آن جهت درمان یک بیماری استفاده می‌ شود در دسته تجهیزات درمانی قرار می ‌گیرد، تجهیزات درمانی برای برطرف کردن تمامی ناهنجاری ‌ها و بهبود عملکرد نواحی آسیب دیده استفاده می ‌شود، در ادامه به معرفی تعدادی از تجهیزات درمانی که در مراکز درمانی و بیمارستان‌ ها استفاده می‌ شود می ‌پردازیم.

وسایل و تجهیزات درمانی و تجهیزات پزشکی معمولا قیمت بالایی دارد و اگر بصورت موقت نیاز به این وسایل دارید حتماً این وسایل را اجاره کنید، اجاره تجهیزات پزشکی و درمانی هزینه های شما را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد، تجهیزات سلامت یکی از بهترین شرکت های کرایه تجهیزات پزشکی در تهران می باشد.

پمپ ‌های تزریق

از پمپ ‌های تزریق جهت تزریق دارو، مایعات و سایر موارد درمانی به سیستم گردش خون بیمار استفاده می ‌شود، این پمپ از دقت بالایی برخوردار است و در مدت زمان معین و به صورت کنترل شده به تزریق مایعات به بدن می پردازد.

دستگاه جراحی لیزیک

از این دستگاه برای جراحی و درمان بیماری ‌های چشمی از جمله نزدیک بینی، دور بینی یا آستیگماتیسم استفاده می‌ شود.

لیزرهای پزشکی

از دیگر فناوری‌ های مورد استفاده در زمینه پزشکی این لیزر ها هستند که برای درمان انواع بیماری ‌های مختلف توسط پزشکان قابل استفاده هستند، این دستگاه جهت اعمال امواج با سطح انرژی و مدت زمان پالس دهی متفاوت تولید می ‌شود.

تجهیزات در جراحی

از دیگر تجهیزات درمانی میتوان به تجهیزات مورد نیاز در پزشکی از جمله ابزار های نمایانگر و تشخیصی، گاز و پارچه استریل و کلاه، روپوش، دستکش یا عینک برای پزشک اشاره کرد.

خرید تشک مواج از فروشگاه تجهیزات پزشکی

خرید تشک مواج از فروشگاه تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی قابل استفاده در بلند مدت

این تجهیزات دستگاه‌ ها و ابزاری هستند که از آن‌ ها برای تأمین شرایط مناسب درمانی استفاده می ‌شود، این تجهیزات از این جهت که برای اهداف درمانی طراحی شده ‌اند، برای استفاده نیاز به تجویز پزشک و متخصص مربوطه دارند، از آن ‌ها برای مراقبت از بیمار در خانه و بیمارستان استفاده می‌ شود.

انواع تجهیزات پزشکی قابل استفاده در بلند مدت

دستگاه ‌های تهویه هوا و اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، نبولایزر، بالابر بیمار، دستگاه دیالیز کلیه، ویلچر دستی یا برقی، تخت بیمارستانی، شیر دوش، واکر، عصا (عصای دستی یا زیر بغلی)، تشک‌ مواج و فشارسنج، پمپ‌های انسولین از انواع این تجهیزات محسوب می شوند.

تمامی این تجهیزات پزشکی که از آن‌ ها نام بردیم باید با کیفیت و مرغوب باشند تا بیمار هنگام استفاده از آن ‌ها احساس آسایش و راحتی داشته باشد، تمامی این محصولات دارای تحمل وزن بالا و تقریباً بدون لغزش هستند، این تجهیزات دارای دوام بالا بوده و قابلیت استفاده در طولانی مدات را دارند.

تجهیزات پزشکی پشتیبان حیات

این نوع از تجهیزات پزشکی لوازم و دستگاه‌ هایی هستند که از آن‌ ها جهت حفظ عملکرد بدن بیمار استفاده می‌ شود، بدون استفاده از این تجهیزات سیستم برخی از بخش‌ های حیاتی بدن دچار نقص می‌ شود.

انواع دستگاه پشتیبان حیات عبارت‌اند از ونتیلاتور، دستگاه دیالیز، دستگاه قلب و ریه، دستگاه انکوباتور نوزادان.

ونتیلاتور

از این دستگاه برای انتقال هوای تنفسی به داخل ریه و خارج کردن کربن دی اکسید از ریه استفاده می ‌شود، در وتقع این دستگاه عمل تنفس کردن در فرد را انجام می ‌دهد و برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند و یا بدنشان قادر به تأمین اکسیژن کافی نیست توسط پزشک تجویز و استفاده می ‌شود.

خرید ونتیلاتور از فروشگاه تجهیزات پزشکی

خرید ونتیلاتور از فروشگاه تجهیزات پزشکی

دستگاه دیالیز

برای حذف املاح یا سموم اضافی خون از دیالیز استفاده می‌ شود، از این دستگاه برای افرادی که کلیه ‌شان آسیب دیده و توانایی حذف املاح و سموم خون را ندارند استفاده می ‌شود، استفاده از این دستگاه برای افراد دارای آسیب کلیوی و افرادی که عملکرد کلیه آن ‌ها از بین رفته ضروری است.

دستگاه‌های قلب و ریه

این دستگاه یا بای پس قلبی ریوی (CB) در هنگام عمل به عنوان قلب یا ریه بیمار عمل می ‌کنند، استفاده از این دستگاه فعالیت گردش خون و اکسیژن را در سراسر بدن بیمار سرعت می ‌بخشد.

بهترین شرکت خرید تجهیزات پزشکی

بهترین شرکت خرید تجهیزات پزشکی

دستگاه انکوباتور نوزادان

از این دستگاه نیز جهت مراقبت ‌های ویژه از نوزادان، به خصوص نوزادان نارس، استفاده می‌ شود، معمولاً از این دستگاه همراه با تجهیزات حیاتی همچون اکسیژن رسان و ونتیلاتور استفاده می ‌شود.

تجهیزات آزمایشگاهی

از این نوع تجهیزات در کلینیک ‌های آزمایشگاهی و آزمایشگاه‌ های تشخیصی استفاده می‌ شود، تمامی موارد از جمله ژن، خون، ادرار و… با استفاده از این دستگاه‌ ها تجزیه و تحلیل می ‌شوند.

رایج‌ ترین انواع تجهیزات آزمایشگاهی عبارت‌ اند از وسایل جمع آوری و نگهداری خون، آنالیزگرهای فاکتورهای انعقادی، سیستم‌های میکروبیولوژی، تجزیه و تحلیل کننده داروها، آنالیز کننده میزان گازهای موجود در خون

فروشگاه تجهیزات پزشکی تجهیز سلامت

تجهیز سلامت را می ‌توانیم بهترین شرکت خرید تجهیزات پزشکی بدون واسطه و ارزان در تهران معرفی کینم، این مرکز به فروش انواع تجهیزات پزشکی با کیفیت و درجه یک با بهترین قیمت می ‌پردازد.

انواع محصولاتی که امکان خرید آن‌ها از فروشگاه تجهیز سلامت وجود دارد عبارت ‌اند از دستگاه‌های کمک تنفسی، اکسیژن ساز، ساکشن، تشک مواج، تخت، ویلچر، بالابر بیمار و… می باشد، امیدواریم از خواندن مقاله بهترین شرکت خرید تجهیزات پزشکی لذت برده باشید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات
تبلیغات