امروز سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
کالا از منجدیدترین مقالات روز دنیا

یک ماسک سه بعدی خوب نسبت به ماسک های ساده چه ویژگی هایی دارد؟

کد خبر: 346
زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ بعد از ظهر -
106 بازدید
ویژگی های ماسک سه بعدی

ماسک های سه بعدی ماسک های با کیفیتی هستند که عمدتا دارای سه لایه اند، چهار لایه و پنج لایه این ماسک ها نیز طراحی و تولید شده است، در ادامه مطلب به ویژگی های ماسک سه بعدی اشاره میکنیم.

ماسک سه بعدی بزرگسال

ماسک سه لایه سه بعدی پوشانندگی بالایی داشته و به دلیل دارا بودن گیره فلزی بینی کاملا روی صورت فیکس شده و بینی و دهان را به خوبی میپوشاند، این ماسک سه لایه به خوبی از ورود قطرات ریز، ویروس ها، آلودگی ها و… به ریه جلوگیری میکند و تقریبا غیر قابل نفوذ است.

لایه اولی این ماسک که در بیرون قرار میگیرد از ورود آلاینده ها و قطرات جلوگیری کرده، لایه دوم فیلتر بوده و لایه داخلی و سوم نیز جذب کننده رطوبت و تنفس است.

این ماسک مناسب در دو سایز بزرگسال و کودک تولید و عرضه میشود.

ویژگی های ماسک سه بعدی

ویژگی های ماسک سه بعدی

ماسک سه بعدی کودک

ماسک های سه بعدی کودکان نیز ماسک های با کیفیت و دارای سه لایه هستند که در طرح ها و رنگ های مختلف طراحی و تولید میشوند، این ماسک ها مناسب با سایز و اندازه صورت کودکان ساخته میشود و کاملا در برابر ورود ویروس ها از جمله ویروس کرونا مقاوم هستند.

ویژگی های ماسک سه بعدی

ویژگی های ماسک سه بعدی به ۴ دسته تقسیم میشوند.

  1. استفاده از ماسک سه بعدی تنفس را راحت تر میکند.

این نوع ماسک به گونه ای طراحی و تولید شده است که تنفس را برای افراد آسان تر میکند، این ماسک از طریق دوخت سه تکه مجزا تشکیل شده است و اختلالی در تنفس افراد ایجاد نمیکند و استفاده از این نوع ماسک بسیار راحت است.

  1. قابلیت استفاده برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا

کیفیت ماسک سه بعدی توسط وزارت بهداشت تایید شده است و فیلتر موجود در این ماسک مانع ورود ویروس کرونا و انتقال آن به افراد میشود، این نوع ماسک به خوبی بر روی صورت افراد قرار گرفته و فیکس میشود.

ویژگی های ماسک سه بعدی

ویژگی های ماسک سه بعدی

  1. دارا بودن ساختار مناسب

ساختار فیزیکی این ماسک به گونه ای است که از سه بعد (ضلع) فوقانی، میانی و تحتانی تشکیل شده است و این نوع ساختار از مهم ترین ویژگی های ماسک سه بعدی شناخته میشود.

  1. جلوگیری از بخار و مه زدگی روی شیشه عینک

این نوع ماسک با استفاده ار جدیدترین روش ها طراحی و تولید میشود تا از ورود ویروس و میکروب به بدن افراد جلوگیری کند، استفاده از ماسک معمولا برای افراد عینکی به علت بخار گرفتگی و مه زدگی روی شیشه عینک کلافه کننده است، ماسک سه بعدی به گونه ای طراحی و تولید شده که از بخار و مه روی شیشه عینک جلوگیری میکند.

جنس ماسک سه بعدی

ماسک سه بعدی از سه لایه از جنس اسپان باند و ملت بلون ساخته و تولید میشود، همچنین لایه وسطی این ماسک دارای فیلتر قوی است، لایه بیرونی این ماسک نسبت به آب نفوذ ناپذیر است و لایه داخلی نیز از رطوبت بر اثر تنفس جلوگیری میکند.

این ماسک دارای گیره فلزی بینی (فیکساتور) است، که به تنظیم و پوشانندگی بهتر ماسک کمک میکند، در تولید این ماسک برای راحتی پشت گوش ها از کش های کاملا با کیفیت استفاده میشود، همچنین کش این ماسک ها پرس شده و به راحتی کنده نمیشوند.

ویژگی های ماسک سه بعدی

ویژگی های ماسک سه بعدی

ابعاد ماسک های سه بعدی

ابعاد ماسک سه بعدی نیز در اندازهٔ استاندارد مناسب تمامی صورت ها در نظر گرفته شده است، کوچکی یا بزرگی بیش از حد موجب بروز مشکلات و کلافگی افراد شده و تنها با استفاده از ماسک در ابعاد استاندارد میتوانید از ورود ویروس ها به دهان و بینی جلوگیری کنید.

خرید ماسک از فروشگاه کالا از من

فروشگاه کالا از من، فروشگاهی اینترنتی معتبری است که میتوانید ماسک سه بعدی با کیفیت را در بسته بندی های ۲۵ عددی از این فروشگاه خریداری کنید، تمامی ماسک های این فروشگاه در بسته های مناسب بسته بندی شده و میتوانید برای کودکان دلبندتان نیز ماسک های سه بعدی رنگی در طرح های مختلف تهیه و خریداری کنید.

برای خرید ماسک تنفسی سه بعدی بزرگسال اینجا کلیک کنید.

برای خرید ماسک تنفسی سه بعدی کودک اینجا کلیک کنید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات
تبلیغات